Hoe stuur ik mijn bestelling retour?
Is (een gedeelte van) uw bestelling overbodig of niet naar behoren, beschadigd, onjuist, incompleet of defect, dan kunt u een retouraanvraag indienen.
Nadat u uw retouraanvraag heeft ingediend, wordt deze doorgaans binnen één werkdag door ons behandeld en bevestigd.
Binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling, heeft u de mogelijkheid om uw aankoopbedrag terug te claimen. Na deze termijn, geldt de door ons gecommuniceerde (fabrieks)garantietermijn. Deze termijn kunt u terugvinden op de factuur van uw bestelling.
Uw retouraanvraag indienen kunt u middels onderstaande informatie;
*Afhankelijk van de reden voor retourneren, kunt u kosteloos aan ons terugsturen. Indien wij bijvoorbeeld onverhoopt een foutief product hebben geadviseerd of uit hebben geleverd. Of het ontvangen artikel een mankement vertoond, zorgen wij ervoor dat u kosteloos kunt retourneren of dat gemaakte retour-kosten aan u terug worden betaald.
Bij overige redenen, zoals een bestelling blijkt overbodig te zijn of er is iets verkeerds besteld zonder tussenkomst van ons advies, zal het aanmaken van een retourlabel kosten met zich meebrengen. De kosten hiervan variëren afhankelijk van de door u gewenste en gekozen koerier en labelkeuze (PostNL, DHL of DPD) tot een maximum van €10,95.