magnaicons/hamburger

Menu

Verlanglijst

Waar gaat uw vraag over?

Selecteer een onderwerp

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Bestellen, Betalen & Advies

Bestellen, Betalen & Advies

Bestellen, Betalen & Advies

Welke betaalmogelijkheden zijn er? magnaicons/chevron-down

Bij het afrekenen kunt u kiezen voor de volgende betaalmogelijkheden:

  • IDeal: Bij betaling met IDEAL of creditcard ontvangen wij de betaling direct. We versturen uw bestelling nog dezelfde dag, op voorwaarde dat de producten op voorraad zijn.  
  • Klarna achteraf betalen: Bij betaling middels klarna betaalt u pas achteraf. Wanneer de producten op voorraad zijn wordt de bestelling dezelfde dag nog verstuurd. De factuur volgt nadat u uw bestelling heeft ontvangen. 
  • Klarna gespreide betaling / IN3: Betaalt u met klarna gespreide betaling of in3, dan betaalt u bij het bestellen een gedeelte van het orderbedrag. Nadat u uw bestelling heeft ontvangen betaalt u het resterende deel zoals geselecteerd in de betaalopties. 
  • Creditcard
  • Bancontact
  • Sofort banking
  • Overboeking: Bij betaling via overboeking wordt de bestelling 1 tot 2 werkdagen nadat wij de betaling hebben ontvangen geleverd.
Ik heb geen orderbevestiging, factuur of trackinginformatie ontvangen, wat nu? magnaicons/chevron-down

Heeft u een bestelling geplaatst met een account, dan kunt u de orderbevestiging en factuur bekijken in het overzicht van uw bestellingen. Verder kunt u uw factuur terugvinden in de e-mail van uw bestelling. Het kan zijn dat de orderbevestiging en factuur binnen zijn gekomen in de spam inbox van uw e-mail. We adviseren om deze eerst te controleren. Ook geen orderbevestiging, factuur of trackinginformatie in uw spam inbox ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice. Wij helpen u graag verder!

Inkopen als dealer magnaicons/chevron-down

Als bedrijf kunt u een aanvraag doen voor een dealer account. Na goedkeuring van het account ontvangt u hiervan een mail en kunt u inloggen en bestellen via uw dealeraccount. Voor speciale of grote aanvragen kunt u persoonlijk contact met ons opnemen door een mail te sturen naar [email protected].

Voltivy

Speciaal voor fietsspeciaalzaken, retailers en revisiepartijen hebben we Voltivy! U kunt gemakkelijk een klantaccount aanmaken via de website. Na goedkeuring van het account ontvangt u een mail waarmee u kunt inloggen en een bestelling kan plaatsen. 

Welke accu of lader heb ik nodig om mijn huidige te vervangen? magnaicons/chevron-down
Problemen met betalen? magnaicons/chevron-down

Is mijn betaling gelukt?
Weet u niet zeker of uw betaling gelukt is? Dan kunt u het volgende doen:
Het aankoopbedrag wordt normaal gesproken direct na de bestelling afgeschreven. Controleer uw betaalrekening op een afschrijving. U krijgt bij een voltooide betaling ook een factuur en een orderbevestiging van ons opgestuurd via de mail. Is er niets afgeschreven en heeft u ook geen factuur en orderbevestiging ontvangen? Controleer de spamfolder in uw mail of neem contact op met de klantenservice.

Is uw betaling mislukt?
Als uw betaling mislukt is, kan dit wellicht te maken hebben met een van de volgende dingen:

  • Controleer uw gegevens
    Als uw betaling niet succesvol was, kan dit te maken hebben met dat u uw gegevens niet goed hebt ingevoerd. Controleer ten alle tijden in ieder geval het bezorgadres en uw bankrekeningnummer.
  • Betaling geweigerd
    Controleer of de gegevens van uw betaalmiddel correct zijn ingevuld, anders heeft dit vaak met uw creditcardmaatschappij/bank te maken. We willen u dan ook aanraden om eerst met hun contact op te nemen. Het is zeer waarschijnlijk dat uw kaart is geblokkeerd of gedeactiveerd, óf de limiet is overschreden. U kunt na 24 uur nogmaals proberen om de betaling uit te voeren. 

Mocht dat niets opleveren, neem dan gerust contact op met de klantenservice. Wij kijken graag met u mee! 

Verzenden & Bezorgen

Verzenden & Bezorgen

Garantie

Garantie

Retouren & Annuleren

Retouren & Annuleren

Productvragen en Advies

Productvragen en Advies

Klantenservice & Contact

Klantenservice & Contact

Voor bedrijven

Voor bedrijven

Bent u niet zeker van welke accu u nodig heeft? Bent u niet zeker van welke accu u nodig heeft?

Bent u niet zeker van welke accu u nodig heeft?

Heeft u persoonlijk hulp nodig? Heeft u persoonlijk hulp nodig?

Heeft u persoonlijk hulp nodig?

Product is toegevoegd aan uw winkelwagen

Subtotaal van uw bestelling

Bestel nu! Bekijk winkelwagen magnaicons/cart